Agencja public relations studio PRowokacja przeprowadzi dla łódzkich studentów bezpłatne szkolenie pt.: „Dlaczego oni przychodzą? – czyli jak skutecznie zorganizować wydarzenie medialne z udziałem dziennikarzy i celebrytów - poradnik dla PR-owca”. Szkolenie odbędzie się już 1 grudnia br. w ramach XII edycji Akademii Kompetencji organizowanej przez Akademickie Biuro Karier...
Studenci dowiedzą się jak należy zaplanować wydarzenie medialne, na co zwrócić uwagę przy jego organizacji i jakich błędów uniknąć. Przedstawiciele firmy na praktycznych przykładach z portfolio agencji opowiedzą o całościowej organizacji spotkania dla dziennikarzy oraz celebrytów. Rejestracja na szkolenie odbywa się poprzez stronę Biura Karier UŁ: http://www.biurokarier.uni.lodz.pl/index.php/akademia. „Na warsztaty zapraszamy wszystkich studentów, którzy chcą dowiedzieć się jak w praktyce zorganizować wydarzenie medialne. Przedstawimy konkretne przykłady eventów. Podzielimy się ze studentami swoimi doświadczeniami i wiedzą oraz zapoznamy ich z codzienną pracą agencji public relations” – mówi Agnieszka Burzyńska, managing director agencji Public Relations studio PRowokacja. Akademia Kompetencji to cykliczna impreza organizowana dla łódzkich studentów. W tym roku odbywa się w dniach 28 listopada-9 grudnia br., a studenci mają możliwość wzięcia udziału w 40 bezpłatnych szkoleniach prowadzonych przez profesjonalistów z wielu branż. Szkolenie „Dlaczego oni przychodzą? – czyli jak skutecznie zorganizować wydarzenie medialne z udziałem dziennikarzy i celebrytów – poradnik dla PR-owca” odbędzie się 1 grudnia br. o godz. 14.00 w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym na ul. Kopcińskiego 31 w Łodzi. Agencja Public Relations studio PRowokacja (www.studioprowokacja.pl) specjalizuje się w działaniach public relations m.in. dla firm z branży nowe technologie oraz Beauty. Firma działa od 2004 roku. Kontakt dla mediów: studio PRowokacja Agencja Public Relations biuro@studioprowokacja.pl tel. 42 209 17 45
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/studio-prowokacja-opowie-studentom-o-media-relations